دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

عزیز  دلم

هنوز وقتـی آسمان  دلم  ابریست

لمس سبک دستان  مهربانت را روی مو هایم حس می کنم ...

تو هنوز با تمام  نبودنت


تنها پناهگاه  من از این آدمهایـی 
 ...

چقدر دلتنگم !

انگار برای تمام دنیا دلتنگم

حجم دلتنگی من

انگار به یک عالم آدم و خاطره

مربوط می شود ...

چقدر دلتنگم!

یک عالم

برای تنها

یک آدم !

                    این روزها
حالم خوب است
خوب ِ خوب !!
نه نشانی از دلتنگی
نه روزنی از سیاهی
...و نه وسوسه ای از دل بسـتگی! ! !
نوشتنم را
بهانه ای نیست
جز گفتن این که
"من"
به غیر از "تو"
به هیچ "او"یی
اجازه ی "ما" شدن
نمیدهم

دلم پرواز می خواهد

دلم با تو پریدن 

در هوای باز می خواهد

دلم آواز می خواهد 

دلم از تو سرودن 

با صدای ساز می خواهد

دلم بی رنگ و بی روح است

دلم نقاشی یک قلب پر احساس می خواهد


قورت می دهم ،همه دلتنگیهایم را


 و تلخ نوشته هایم را 



سر می کشم ،انکار نمی کنم ،


لج کرده ام که برایت بنویسم



گریه کنم ،عاشقت بمانم 


لج کرده ام 


دوستت داشته باشم 


دلم می خواهد باور کنی ،

دوستت دارم 


همین

امشب تمام حوصله ام را در یک کلام کوچک


در « تو « 

خلاصه کردم 

ای کاش می شد 

یکبار 

تنها همین یک بار 

تکرار می شدی !

تکرار!
 

دلم گرفته


در اتاقی که به اندازه یک تنهائیست


دل من


که به اندازه یک عشق است


به بهانه های ساده خوشبختی خود می نگرد


به زوال زیبای گل ها در گلدان


به نهالی که تو در باغچه خانه مان کاشته ای


و به آواز قناری ها


که به اندازه یک پنجره می خوانند


شب ها که خوابم نمی برد

خیالت را می بافم;


روزها اما

نبودنت

 

رشته هایم را پنبه می کند!

 

از کدامین لحظه دیدار بگویم...؟نمیدانم!

چون همه لحظه هایش مانند رویایی شیرین زودگذر بود...

همچو رویایی که آن زمان که از خواب بیدار میشوی...

حسرت میخوری کاش بیدار نمیشدم...

همه لحظاتش زود گذشتند زودتر از زود... 

ولی خاطراتش تا ابد در کلبه ذهنم لانه کرد...

میدانم که میدانی...

میدانی که حتی وقتی در کنارت سکوت کرده بودم سکوتم پر از احساس بود...

احساسی که زبانم چون نمیتوانست گوینده آن باشد...

همچو ن بچه ای در گوشه ای ساکت مانده بود...

ساکت و بی صدا ولی در دلش میگفت کاش میتوانستم بگویم..

کاش میتوانستم بگویم دوستت دارم...


گاهی دلم از هر چه آدم است می گیرد...!

           گاهی دلم دو کلمه حرف مهربانانه می خواهد...!


نه به شکل ِ دوستت دارم و یا نه بــه شکل ِ بی تو می میرم ...!


     ساده شاید ، مثل دلتنگ نباش ... فردا روز دیگری ست !