دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

روزهایی که بی تو می گذرد

 گر چه با یاد توست ثانیه هایش 

آرزو باز می کشد فریاد:

در کنار تو می گذشت

 ای کاش ، ای کاش...

نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند ،


 می گویند حساسیت فصلی است ، 


آری 


من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم .

خـُدایا حـَواسـِت هـَست

صـِدای هـق هـق گـِریه هام

از هـمون گـلویی میـاد که

تـو از رگش بـه مـَن نـَزدیک تـَری

برای چشمهایت ! 

برای من .. 

برای دردهایم ! 

برای ما.. 

برای این همه تنهایی... 

ای کاش خــــــــــــدا کاری بکند ...!!

تا چشم کار می کند نیستی 

این غم انگیزترین چیزیست که میشد دید 

کاش کور بودم 

چشمانم را بی حضورت نمی خواهم 

دلتنگی نبودنت را به رخ لحظه هایم میکشند 

از نبودنت و بودنم بیزارم !

دیروزم...

امروزم ..همه روزهای تقویمم پرشده از دلتنگی...

فکر کردن به اینکه فردایم هم لبریز دلتنگی تو باشد آزارم میدهد

همه تقصیرتوست

نگاهت،نگاه نازنین تو پایان زیبایی است 

و چشمانم تاب تنهایی ندارند وقتی از چشمت می افتم 

همه تقصیر توست 


تو مهربانی را شرمنده میکنی و من جز مهر نگاهت پناهی ندارم


دوستت دارم را کجا بنویسم که ماندگار باشد؟

روی تن شبنم؟ اگر از شاخه چکید چه؟

روی لبخند گلبرگ؟ با زمستان چه کنم؟

روی بستر ساحل؟ پس چگونه جلوی رقص موج را بگیرم؟

پس بهتر آنست که در لحظه لحظه ی دلتنگی هایم دوستت دارم را زمزمه کنم

چرا که همیشه دلتنگ توام


چه کسی می گوید:


که گرانی شده است؟ دوره ارزانی است!


دل ربودن ارزان، دل شکستن ارزان!


قیمت عشق چقدر کم شده است، کمتر از آب روان!