دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

تو را که دارم دنیا مال من است

دیگر آرزویی ندارم ، همان یک آرزوی من ، همیشه با تو بودن است


صدای تپشهای قلبم ، هنوز باور ندارم که عاشقم


هنوز باور ندارم که بدون تو هیچم


اگر تو نباشی ...


آری عزیزم ... میمیرم


تو را که دارم ، عشق را با تمام وجود حس میکنم


لطافت عشق را لمس میکنم ، 


برای چند لحظه نفس را در سینه حبس میکنم


و یک نفس فریاد میزنم عشق من دوستت دارم


نمیدانم باور کرده ای که تنها تو را دارم 


باز هم میگویم عزیزم ، تو آنقدر خوبی که من لیاقت تو را ندارم


درهای قلبم را بر روی همه بسته ام


هنوز در شور و شوق این عشق به حقیقت پیوسته ام


وقتی که فکر میکنم که با توام 


نه معنی تنهایی را میدانم و نه حس میکنم که خسته ام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد