دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

تمام ستاره های آسمان دل مال تو ...

                          امادر برکه ی دل


                  عکسی ز رخ مهتاب نیست


                          ماه دل میخواهم 


                               میشوی ؟

نظرات 1 + ارسال نظر
Mehdi چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ http://www.kamyab98.com

سلام دوست عزیز
خوبی ؟
امید وارم که حالت خوب باشه
وب خیلی باحال و پرمحتوایی داری من که استفاده ی کامل را بردم
من هم یک سایت دارم که اگر موافق باشید با هم تبادل لینک کنیم

http://www.kamyab98.com/links

اگر دوست داشتی با من تبادل لینک داشته باشی از لینک بالا اقدادم کن
تبادل لینک کاملا اتوماتیک هست

مطمئن باشید که پشیمون نمیشید و بازدید سایتتون بالا میره
سایت من روزانه 20000 هزار بازدید داره
و دارای پیج رنک 3 گوگل هست

فقط تا پر نشده عجله کن
محدودیت داره


خیلی مممنون
موفق باشید
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد