دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

من تا آمدنت چشم به راحت هستم

با دیدن جای خالی نگاهت مستم

زنده ام با یاد آنروز که با هم بودیم

من به آنروز که بیایی چشم امید بستم

یاد آنروز که غم غصه ز من می راندی

بهر یک لبخند من شعر امید می خواندی

قدر آن لحظات را وقت وداع فهمیدم 

ولی ای کاش همیشه پیش من می ماندی 

روز در یادم وشبها تو به خوابم هستی

من که تا آمدنت چشم به راهت هستم

نظرات 1 + ارسال نظر
کرانه سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.bikaraanemehr.blogsky.com

خوشم اومد که نسبت به علاقه قلبیت خلافه اکثریتی که می بینم مثبت نوشتی
همون امید = ساورینا که نوشتی صحیح نوشتی
بهم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد