دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

ای کاش زبان نگاهم را می دانستی 


و با این همه سکوت


مرا به خاموشی متهم نمی کردی


کاش می دانستی من همیشه 


با زبان چشمانم با تو سخن می گویم 


چشمانی که از ندیدنت


سیل ها دارند برای جاری ساختن


سخن ها دارند برای گفتن


غزل ها دارند برای از تو سرودن و


عشق ها دارند برای از تو فریاد کردن


کاش می دانستی که من تو را 


دوست دارم


کاش می دانستی....




نظرات 2 + ارسال نظر
دستدارت سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ


عزیز دلم دوست ندارم غمگین ببینمت.
شعر غمگین بنویسی

اهنگ غمگین گوش بدی
من خودمو مقصر میدونم هر بار که ناراحت ببینمت

باشه عزیزم

m.ali سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ http://bia2me.blogsky.com

سالـها بــود تـو را میکردم همه شب تا به سحرگاه دعــا

یاد داری که به من میدادی درس آزادگی و مــهر و وفا

همـه کردند چرا مــن نکنم وصف روی گل زیبای تورا

تا ته دسته فرو خواهم کرد خنجر خود بــه گلـوگاه نگاه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد