دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

صدا می کنم ترا

وقتی نگاهم در نگاهت مات می ماند

وقتی سکوتم ، عاشقانه ترین ها را در حصار بی صداییش برای تو می خواند

صدا می کنم ترا 

وقتی صدایم  از ارتعاش عشق می لرزد

و جنون شقایق وحشی مرا سوی تو آرام آرام این گونه عاشقانه می کشاند

صدایم را ... 

بشنو صدایم را.

نظرات 1 + ارسال نظر
azfandak feravak دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.varsho.blogsky.com

یاد سهراب بخیر آن سپهری که تا لحظه خاموشی گفت : تو مرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم آرزویم همه سر س____ب___ززززززی توست
درود من آزفنداکم وبلاگه قشنگی داری شعراتم خ قشنگ بود صدا میکنم تورا در کلبه خویش که شاید دوستم بداری که شاید ابدی باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد