دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

گاهی آنقدر دلم پر میشود

که حتی زمزمه ی نامت

بغض همیشگی ام را میشکند

گاهی دلم آنقدر پر میشود

که خاطرات تورا در آغوش می گیرم

و چشمانم هی خیس میشوند...

از نبودنت...




نظرات 2 + ارسال نظر
Mohammad جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ http://www.vatandoost.blogsky.com

سلام...
وب جالبی داری اما خیلی ناراحت کننده و غمگینه....
اما در هرصورت موفق باشی
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنید
دوباره سر میزنم

freebox جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ http://freebox2.ir

سلام دوست من
لینک باکس فیری باکس عضو میپذیرد.
اگر مایل بودی در لینک باکس عضو بشو کد لینک باکس رو بزار تو وبت و لینکت رو ارسال کن تا پس از بررسی تایید بشه و آمار سایتت افزایش پیدا کنه.(کلا 2 دقیقه وقت میگیره)
آمار آن روز به روز در حال افزایش است
راستی هر روز می تونی لینکتو آپدیت کنی تا به اول صفحه برگرده
هر ماه مسابقه بین عضا برگذار میشود و هم جایزه داده میشه
www.freebox2.ir
لطفا صبور باشید که به زودی این لینک باکس به اوج خود خواهد رسید
و آمار شما بالا خواهد رفت
بدون شک این پر بازدید ترین لینک باکس است
منتظر لینک شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد