دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

امشب دلم میخواد هر لحظه عشقم رو تازه کنم 

و به یار همیشگیه لحظه هام بگم 

که چقدر دوستت دارم و تا ابد عاشقت خواهم بود...
ای عشق عزیزتر از جانم و ای یار نزدیک تر از روحم،

برای همیشه تو را میخواهم 

و میخواهم که تا آخرین لحظه در کنارم بمانی 

و بدانی که من به تو نیاز دارم...

نیاز دارم که تو باشی تا من عشقم را به پای تو بریزم 

و لحظه لحظه های عمرم را

فدای خوشی و خوشبختی تو کنم...
ای تویی که هر لبخندت جانی دوباره به من میبخشد 

و هر نگاهت دلم را آرام 

می سازد و ای تویی که عشقت را به جان و دل میخرم...

نظرات 1 + ارسال نظر
مینو سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ب.ظ http://www.suncity2000.blogsky.com

سلام عزیزم چه وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد