دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

دلتنگی هایم 

باصدای تپش های قلب تو پایان 

می یابند 

من خودم را 

لحظه هایم را 

باصدای تو کوک کردم 

بیا کوکم دارد تمام می شود

همـین که هســتی


همـین که لابــلایِ کلمــاتم


نَفَـــس میکــشی , راه میـــروی


در آغوشــم میگـــیری،


همــین که پنــاه ِ واژه هایــم شده ای


همــین که سایــه ات هسـت


همــین که کلمــــاتـم از بی "تــــو"یـی


یتــیـم نشــده اند،


کافـی‌ست بــرای یک عمــر آرامــش!


بــــــــــاش !


حتی همـــین قـــدر دور !


 من باتوزیر ِباران نرفته اماماباران که می بارد دلم برایت تنگ ترمیشودراه می افتمبدونِ چتر من بغض میکنم
آسمان گریه!

ای کاش باور می کردی
آن روز را
که بی ریا و خالصانه دستت را گرفتم
ای کاش باور می کردی
آن لحظه هایی را که خالصانه چشم دوختم به چشمانت
ای کاش باور می کردی
تمام لحظاتی را که فریاد دوستت دارم را
با صدایی آرام گفتم
ای کاش ای کاش و ای کاش
و صدها ای کاش دیگر
امیدوارم روزی ای کاش هایم تبدیل شود به خاطراتی که در کنار هم بدان ها می خندیم!

یک برگ دیگر از تقویم عمرم را پاره می کنم



امروز هم گذشت


با مرور خاطرات دیروز


با غم نبودنت..و سکوتی سنگین


و من شتابان در پی زمان بی هدف


فقط میروم ..فقط میدوم

آسمان اینجا آبیست... من بین غریبه ها نیستم.... همه آشنایند اما....!!!!!

هیچ آشنایی نیست...می دانی؟!!

دلم بین این همه آشنایان غریبه..... پوسیده است...

احساس حباب را حالا می فهمم... وقتی روی آب نگران ترکیدنست...!

وقتی تو نیستی...

تمام دنیا هم که جمع باشند

انگار یک چیز دنیا کم است !!!

آنقدر کم که...

تمام هستی زیر سئوال می رود...!

شعری ست ناسروده

جای خالی ات…

اندوهی که در واژه ها 

نمی گنجد…