دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

    
خوبِ من ، هنر در فاصله هاست ...


زیاد نزدیک به هم می سوزیم و زیاد دور از هم یخ می زنیم .


تو ، نباید آنکسی باشی که من میخواهم ، و من نباید آنکسی باشم که تو میخواهی .


کسی که تو از من می خواهی بسازی یا کمبودهایت هستند یا آرزوهایت .


من باید بهترین خودم باشم برای تو و تو باید بهترین خودت باشی و بشوی برای من ....


خوب ِ من ، هنرٍِِ عشق در پیوند تفاوت هاست و معجزه اش نادیده گرفتن کمبودها . . .


زندگی ست دیگر...


همیشه که همه رنگ‌هایش جور نیست ،


همه سازهایش کوک نیست ،

باید یاد گرفت با هر سازش رقصید ،


حتی با ناکوک ترین آن ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد