دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

دل نوشته های عاشقانه

اگر که عشق؛ راز هستی است ،تو راز نه ... که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

دلم میان این همه آدم . . . 

میان این همه پیچیدگی . . . 

میان این همه تکلف . . . 

میان تمام قفل هایی که . . . قصد باز شدن ندارند . . . 

فقط کمی . . . سادگی می خواهد . . . 

و دلم کسی را می خواهد که نپرسد :

"حواست به من هست ؟ "

فقط بیاید با اندکی نگاه . . . آرام بگوید: 


..."حواسم به تو بود ! " 

دلم . . .

بودن می خواد . . 

میانِ این همه ضمیر . . . 

دلم . . .

معجزه می خواهد . . .

دلم . . .

کمی آرامش می خواهد . . . 

آرامشی عمیق . . . 

آرامشی پر از حضورِ تو . . .

بودنِ تو . . .

نفس هایِ تند تندِ تو . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد